ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش چارتری پرواز‌ها در ایام اربعین | ضوابط پرواز‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود قانون جدید برای تعیین اجاره‌بها | نرخ براساس تورم اعلام می‌شود تنوع فایل‌های اجاره در منطقه گاز مشهد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مشهد، قطب تولید پهپاد‌های کشاورزی قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز | کاهش قیمت طلا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) صندوق تثبیت بازار سرمایه ۶.۵ همت سهم خرید وام ۴۰۰ میلیون‌تومانی مسکن محرومان ابلاغ شد + شرایط کاهش نرخ سود بین‌بانکی + جدول قیمت جدید گوشت مرغ اعلام شد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نرخ رشد نقدینگی رو به کاهش گذاشته شد بخش‌نامه جدید وزارت کار درباره امکان شکایت قانونی کارگران در مشاغل سخت و زیان‌آور پیش‌بینی قیمت مسکن در سال جاری (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است

  • کد خبر: ۲۲۷۴۴۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است
فرماندار مشهد گفت: در شهر مشهد و استان هر میزان توان مالی داشته‌ایم تاکنون برای پروژه‌های انتقال آب هزینه کرده ایم و تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تامین اعتبار کشوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پنجمین جلسه قرارگاه آب شهرستان مشهد که صبح امروز در محل شرکت آبفا با حضور مدیران و مسئولان اجرایی مربوطه برگزار شد، محسن داوری ضمن تشکر از مردم و دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در مشهد عنوان کرد: هر چند بارندگی‌های اخیر حجم قابل توجه‌ای داشته است، اما به دلیل اینکه آب چندانی به پشت سد‌ها نرسیده باید همچنان پای کار اتمام پروژه‌های انتقال آب به مشهد باشیم.

وی ضمن ارزیابی خوب مدیریت بارندگی و سیل روی در مناطق مختلف مشهد و بخش مرکزی این شهرستان تشریح کرد: به لطف خدا با بارندگی‌های اخیر کمی از بحران آب کاسته شد، اما هنوز به شرایط سال گذشته نرسیده ایم بنابراین همچنان نیازمند مدیریت شرایط هستیم و باید به این سوال به صورت جدی پاسخ داده شود چرا با وجود حجم بارندگی‌های قابل توجه آب چندانی به پشت سد‌ها نرسیده است و لازم است در این زمینه کار جدی کارشناسی انجام و با کسانی که درمسیر مسیل‌ها انحراف ایجاد کرده اند برخورد شود و آزاد سازی این اراضی ضروری است.

داوری مردم مشهد را اصلی‌ترین حافظان آب مشهد عنوان کرد و گفت: بارندگی اخیر نباید این فکر را در اذهان ایجاد کند که آب به حد کافی وجود دارد پس لازم است شرکت آب و فاضلاب مشهد اطلاع رسانی کافی در خصوص شرایط منابع آبی و دعوت به صرفه جویی در مصرف آب را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار مشهد مدیریت منابع آبی را از برنامه‌های لازم الاجرا و دائمی دانست و گفت: عمل به وظایف قانونی توسط دستگاه‌ها باید در دستور کار باشد و در برابر اقداماتی مانند حفر چاه غیرمجاز و احداث بند یا استخر غیر مجاز همه دستگاه‌ها با محوریت فرمانداری هماهنگ و منسجم برخورد کنند تا شاهد حفظ هر چه بیشتر منابع آبی باشیم.

وی در خصوص حفظ منابع آبی روستا‌ها خاطر نشان کرد: دهیاران و شورا‌های هر روستا با توجه به اشرافی که نسبت به مناطق خود دارند به خوبی می‌توانند در زمینه حفظ منابع آبی همکاری لازم را داشته باشند تا در بهترین شرایط بتوانیم از منابع آبی روستایی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: پروژه‌های انتقال آب به مشهد در حال انجام است، اما ادامه آن‌ها نیازمند منابع مالی است. در شهر مشهد و استان هر میزان توان مالی داشته ایم تاکنون برای پروژه‌های انتقال آب هزینه کرده ایم و تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تامین اعتبار کشوری است.

گفتنی است در این جلسه ۱۳ مصوبه در دستور کار قرارگرفت و دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه ای، آبفا و شهرداری به تشریح اقدامات خود پرداختند که از جمله این مصوبات پیگیری اجرایی شدن مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز‌ها بود.

در بخشی از این جلسه اهم درخواست‌های طرح‌های اضطراری تامین آب مشهد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد که درخواست تن خواه فوری حداقل به میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان جهت فعال سازی پروژه‌های انتقال آب و صدور مجوز تصرف اراضی مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های اضطراری از جمله این مباحث بود.

به گفته اسماعلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد میزان بدهی این شرکت به پیمانکاران اجرای انتقال آب هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که تسویه آن نیازمند تزریق منابع ابلاغ شده کشوری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->